حالت نگران کننده طلاق در 12 استان

دسته: رویداد حقوقی
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۵


حالت نگران کننده طلاق در 12 استان

یک مقام مسؤول در وزارت ورزش و جوانان تشریح کرد:

حالت نگران کننده طلاق در 12 استان

 262

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان بابیان اینکه بهزودی آموزشهای رایگان پیش از ازدواج در سراسر کشور آغاز میشود، گفت: تهران و البرز در هفتماهه اول سال جاری نیز مانند سال گذشته در آمار طلاق صدرنشین هستند.

ناصر صبحی گفت: در هفت‌ماهه اول سال جاری استانهای تهران، البرز، قم، گیلان و مازندران بالاترین آمار طلاق را داشته‌اند و هم‌اکنون حدود 12 استان هستند که آمار طلاق در آنها بالا است و اگر بر اساس برنامه‌ریزیهای صورت گرفته بتوانیم آمار طلاق دراین استانها را کنترل کنیم میزان طلاق در کشور از حالت نگران‌کننده بیرون می‌آید و دراین راستا آموزشهای رایگان را در نظر گرفتیم که با همکاری وزارت کشور برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: این آموزشهای به‌صورت رایگان برای تمام جوانان کشور برنامه‌ریزی‌شده است که مجریان ارائه این آموزشها مراکز مشاوره ازدواج و خانواده خواهد بود.

صبحی تصریح کرد: نزدیک به 10 هزار نفر در سراسر کشور تحت این آموزشها قرار می‌گیرند که از این تعداد ظرفیت هزار نفر به جوانان تهرانی اختصاص داشته است این برنامه را بر اساس میزان طلاق 94 و 7 ماهه اول 95 تنظیم شد و تمرکز اصلی ما بر روی استانهایی است که بالاترین طلاق را دارند و یا آمار طلاق آنها در حد نگران‌کننده است.


نوشته شده توسط:صادق کاخکی - 11476 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹۴
برچسب ها:
دیدگاه ها

تصویر امنیتی را وارد کنید *